Nu är det ett år kvar

Nu är det ett år kvar tills det är jul igen. Nu ser jag fram emot nyår.
Julen har vart kanon om än för kort å för mycket resande å jobb. Först jobbade jag ju 21-22 sen den 23 åkte vi till mamma i firade jul Jonte å Theo fick massor med bra ha saker. Dom såg riktigt nöjda å glada ut. Det var så roligt att se att dom var nöjda.
På julafton åkte vi hem till pappa fast på natten hade Theo mått dåligt så det blev ett nattligt bad vid 3 så varken jag eller Theo va jätte pigga. Plus att Jonte åkt på en dunder förkylning så trötta ungar är inte någon jätte förutsättning men det var mysigt ändå och ännu mera paket å leksaker blev det. Vid 6 åkte vi mot Vårgårda för att sedan lämna mig på tåget.
Sen jobba 24 timmar juldagen å annandagen sen hem å vända för att sedan jobba 11 timmar till. Skulle egentligen jobbat 24 timmar i morgon med men nu blir det att vara hemma med sjuka barn i stället.

Hoppas ni har haft en bra jul ni med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0