Från och med i morgon

Då kör vi. Nu ska har "bantas". Idag släpade jag hem mitt paket på 6 kilo innehållandes modifast startpaket. Så nu ska jag dricka shackes i minst 2 veckor. Jag hoppas verkligen att dom inte kommer smaka skit och att det kommer gå smidigt. Dom första dagarna kommer va kämpiga as hell. Men nu har jag bestämt mig och eftersom det nu inte tycks finnas ett magiskt piller att knapra så kilona är borta till dagen efter så är det denna vägen jag tror är den bästa för mig. en omstart helt enkelt.




För övrigt har ju självklart Jonte lyckats fixa en fin bula i pannan igen. Den där skärbrädan i köket är livsfarlig speciellt när man springer och inte tittar sig för. På tal om att springa och inte se sig för så sprang Jonte rakt in i en vägspärr när vi var ute med Wilma förrut. Tur va väl att han hade mössa på sig annars hade det nog kommit en bula till.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejja Jennie!

Detta kommer du fixa galaaaaaant.



Men en fråga är det inte enklare att börja på en måndag? Jag mena då är det en ny vecka och man slipper helgens gottisaker dom värsta dagarna?

Och stå ut det första dagarna nuu... det handlar bara om ett par ynkliga fååå dagar.



HEJJJA HEEEJA :)

2011-01-14 @ 13:22:59
URL: http://skitsnacken.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha men lilla jonte då! Akta huvudet!

Lycka till med pulvret! Tränar du också?



Ja Pelle är big boy:-) lite att ta av!



Vad säger BVC om theos motorik då?



Puss

2011-01-14 @ 21:12:21
URL: http://Sandraochanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0