Trött i huvudet

Fy fan vad trött i huvudet jag är efter allt gnäll. Detta är första gången Theo är ordentligt sjuk. Han har feber bara än så länge. Men han vill bara sitta i knät och gnälla. Det spelar ingen roll vad man än gör inget är bra. Stackarn. Jonte som bara vill leka med Theo har svårt att förstå att brorsan inte vill leka och det räker att Jonte bara petar på Theo så gallskriker han konstant i minst 10 minuter. Då blir Jonte helt förstörd och börjar gråta han med.
Skönt att Mikael är ledig i morgon och kan hjälpa till. Jag sk ta ut lite frustration på gymmet i morgon med.
Jag glömde helt och hållet av att väga mig i morse med allt kaos som va runt om kring så det får bli i morgon i stället.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0