Slottskogen

Efter jag slutat jobba idag kl 9 så begav jag mig hem med en väldig längtan över att hitta på något roligt bara familjen. Så efter lite pizza i magen på alla familjemedlemar (hawaii är en stor favvo uppenbarligen bland mina barn) begav vi oss till slottskogen i solen.


Vi kikade på jässen och massa andra djur. Theo blev livrädd för fårena dom lät ju till och med. Jonte klappade en häst på mulen och det riktigt lös om honom av lycka.


Ett schysst vattenfall


Försök att ta en ny familjebild men de e inte lätt med två kids som har hela röven full med myror


Sen när vi kikat klart på alla djuren kom urgulliga Voss med fika som bestog av kakor, jordgubbar, cola, festis och han hade till och med tänkt till och köpt våtservetter till kidsen eller kan det vart någon annan han hade i åtanke.


Theo jordgubben Eng dom flesta jordgubbar hamnade nog i Theos mun


Jonte kakmonstret Eng åt upp nästan alla kakor

Alla hade ett riktigt stort leende på läpparna när vi kom hem. En helt underbar mys dag. Kidsen somnade som stockar och nu hoppas jag på sovmorgon i morgon så jag orkar jobba sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0