Nu var det helt plötsligt fredag igen

Igår var vi och införskaffade lite nya blommor och ett par nya "vinglas" men dom var så stora och man blir så full om man ska dricka några glas så jag satte blommor i dom i stället.



Enda kravet för att Mikael skulle köra mig till blommsterlandet var att jag skulle köpa en köttätande växt till honom så det fick jag ju snällt göra



Givetvis och så typiskt mig gjorde jag sönder det lilla "vinglaset" och glaset som den köttätande växten är i så det låg glassplitter lite var stans. Jävligt skämmigt. Men men sånt som händer som tur i oturen var gjorde jag det i affären innan jag hade betalat så det var ju bara att gå å hämta nya.

Theolito har en ny skill . Det går inte fort men det går ju framåt i utvecklingen


Det känns lite extra i mamma hjärtat när han klarar något nytt. Nu har han ju då som bilden demonstrerar lärt sig att komma från liggandes till sittandes.


Jonte har skadat sig ordentligt. Han klämde sig i Theos babysiter i banden man sätter fast med. Så det kom en ytte pytte liten blodbubbla på tummen och han gick här och ojade sig och kunde ABSOLUT INTE använda sin hand han var helt handikappad. Tills Mikael tyckte det gick över styr och bandagera hela handen och armen och vipps så var all smärta borta. Jösses vilka konstiga ideer dom små liven kan få ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0