Så jäkla bra...

Så jäkla bra helg.
Hur bra som helst. På fredagen bar det av till falköping för att äta lite gott hos Syster och hennes kille.
Sen på lördagen bar det iväg till mössebergs kurort vi var där vid 9 tiden och då hande vi lite egentid i deras spa avdelning så vi badade jacuzzi och bada fukt bastu. En sån ska jag lätt ha om jag blir onödigt rik någon dag eftersom jag inte klarar av att bada torrbastu. Sen vid 12 åt vi lunch. Efter det blev det kur bad med örtbad jag tog eucalyptus och Sarha citronmeliss. Så jäkla gott när man var klar efter 20 minuter kändes det nästan som man svävade fram. Efter badet blev det rygg, nacke och axel massage. Hur gött som helst. Jag somnade men vaknade fort när hon började trumma på ryggen som avslutning.
Killarna skickade vi i väg till Stellas lekland och dom verkar med haft en toppen dag.

På kvällen bar det av mot gbg igen för min och M del för på agendan stog det fest och det blev det med. Men jag gör aldrig om misstaget att gå på fest samma dag som man vart på spa.

Söndagen vaknade vi jätte sent och det var bara upp och iväg med ett snabbt stopp i vårgårda för att sedan åka och hämta kidsen. Vi var nog hemma igen vid 23 tiden. Då blev det sängen.

Idag hade jag ett grymt otrevligt besök inbokat. Men till min stora förvåning gick det hur bra som helst. Det fanns inte mycket att anmärka på i min mun tydligen. Vilket är jätte konstigt med tanke  på att jag inte vart hos människoplågarna på säker 5-7 år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0