Trevlig helg

I fredags fyllde jag ju då 25 och dagen kunde inte vart bättre. Den började med ett besök inne i stan med kidsen för att träffa Linda och shoppa lite. Jag köpte dom andra örhängena som jag ville haft.


Sen tog vi en liten lunch på macedonkan.

(bilden lånad av Linda)

Senare på efter middagen åkte vi och lämnade kidsen i vårgårda hos deras farmor och farfar. Sen åkte vi hem och mös hemma. Av Mikael fick jag utöver smyckena två härlig dagar på Lunsbrunns kurort som vi ska åka till i April.

Lördagen städades det som tokar för att få det någorlunda tills kvällen. Vid 4 kom dom första gästerna sen trilla dom in allt eftersom.
Det var sjukt roligt och väldigt lyckat. Jag hade jätte trevligt.
Jag fick bland annat tbax en annalplugg som jag gett till Robban när han fyllde 25 men han hade omtanken att köpa till batterier och glidmedel.
Jag fick 3 flaskor asti cinzano, en trisslott (sorry Linda inga 15 000 att invänta), pressentkort på tatto (kommer förhoppningsvis utnyttjas snart), pengar (kommer gå till tatto), en spa dag med kära systeryster, ett par andra döskalle örhängen från rock by sweden och en murgröna.
Kvällen lutade vid 06:00 för min del.

(bilderna är tagna av Linda efter som min kamera numera gått i pention)




Söndagen var det en aningens segt men ingen bakfylla här inte. Robban och Mikael verkligen älskar mig på morgonen dagen efter när jag kommer med min possetiva inställning.

Måndagen hände inget speciellt.

Idag har däremot Theo fått sin första hårklippning. Han blev så himla söt. Dessutom har vi tagit bort tejparna nu.








Kommentarer
Postat av: Stino

Haha näe jag satt vid Thommys dator och det tangentbordet är så misshandlat att det inte tar alla bokstäver om man säger så.. :-P

2011-03-18 @ 10:20:55
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0