Det enda jag önskar mig...

Det enda jag önskar mig i julklapp är ett jobb till Mikael som han trivs och mår bra med. Nu börjar skolan dra mot sitt slut och jag vill verkligen inte gå tillbaka till ruta ett igen. Vi har fått gå tillbaka dit så många gånger nu så nu kan vi det och det är dags att gå vidare.

Idag har jag ringt trygghansa för att få redan på hur jag ska göra för att få ersättning för mit fula ärr. Så det ska bli spännande att se hur dom bedömmer det.

Det finns så himla många måsten och vill göra men så lite tid och ork jag skulle behöva en till en klon som tar hand om allt det där tråkiga. Jag skulle egentligen gått till gymmet idag men när jag väl kom hem så gick luften ur. Jag hamnade här och har inte rört mig här ifrån. Lite energihöjande meddel en mirakel kur skulle inte vara fel.



Idag hade jag årets glöggpremiär men Dufvenkrooks Chili & Choklad glögg den är så jäkla god. Nu är det bara skummtomtar och pepparkakor som sanas med. Sen så klart allt julpynt och julpyssel jag längtar redan efter mysfaktorn och jul lugnet. Dock inte efter själva julafton.

 


Kommentarer
Postat av: Josephine

Håller alla tummarna för att Mikael får ett jobb snarast och såklart ett han trivs med :)



Tyvärr är det inte alltid vårat "fel" att vi inte kommer iväg någonstans, bara vi två.

Näe vi har inte så många att lämna bort våra kids till, och de vi har verkar inte vara överdrivet förtjusta i att ha dem heller, för det verkar mest jobbigt. Så vi har i princip slutat fråga, vi frågar när vi måste.



Skulle inget hellre än att bara få ett par dagar för oss själva just nu. Blir gråtfärdig när jag tänker på det för det är som du skriver ; det enda jag önskar mig i julklapp i år är att få en helg för oss själva.

Det kommer väl det också, tids nog.



Ha det gott så hoppas vi vi kan ses snart!?

Kramkram

2011-11-04 @ 15:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0