Ohoj

Tip the vevet var riktigt riktigt roligt å vi var så sjukt snygga. Måste göras om helt klart.

Söndagen var dock inte fullt lika rolig. Magen hade gått i strejk å spårvagnsresan till jobbet var allt annat än avkopplande. Söndagen var mest pest å hade jag inte jobbat hade jag legat i soffan å slappat.

Måndagen skrev jag å Sarha in oss på arken spa. Så jäkla gött å så otroligt fint. Jag rekommenderar det verkligen. Skit god mat med. Det var bland den bästa födelsedagspressent jag fått.
Tisdagen spa vi hela dagen sen på kvällen drog vi oss in till stan för att käka å sen gick vi en sväng till rock baren men det var första gången jag vart där när det är helt stendött. Vi kanske var Max 20 pers. Sen var M snäll nog å var privat chaufför.
Onsdagen checkade vi ut å sen gick vi på yh mässa men inget jag var intresserad av. Sen tåget till fkp.

Torsdagen gick vi på marknaden i fkp innan jag å kidsen drog hem. Jonte fick en kiss tröja som är i str140 så det är mer som än klänning å ingen är gladare än Jonte han har tjatat om klänning hur länge som helst. Tur för M nu slipper han se sin son springa runt i prinsessklänning. Theo fick en nalle väska.

Fredagen stog städ på schemat.

Lördagen jobb men först lite påskmys med kidsen.

Söndagen bar det av till farmor å käka påskmiddag med halva den sidan av släkten.

Idag har vi slappat inne. Å jag har målat om Jonte å Theos byrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0