Tip The Velvet

Så himla rolig kväll. Inte varje gång man är ute å får mycket beröm för mina kläder. Sjukt trevligt folk å så himla roligt med alla kostymer å korsett försedda damer. Tyvärr missade jag ju allt showande så jag får nog ta å gå nästa gång med bara därför att. De e ju ingen rockbar men det föll helt i min smak. Å vi va så snygga. Dock lyckades jag göra två praktvurpor en i trappen för klacken fastnade i kjolen å en på salongsgolvet för att jag lyckades trampa snett men det var en gentleman som var snabbare än ögat på att plocka upp mig. Men jag skämdes så jag höll på att dö så jag har inte den blekaste vem det var.
Jag har inte vågat se efter om jag har några blåmärken det kändes som det kom ett å annat igår.

Jonte va så söt när Bebben skulle åka hem då skulle han minsan följa med. Å när vi väl kom hem frågade han efter henne jätte länge. Å alla ska få pussar å kramar innan man går någonstans å lillebror ska med ha. Det är jätte noga å får han inte någon blir han jätte besviken å säger att han inte fick någon puss å kram.
Igår sprang han nästan efter thommy ut i trapphuset å skulle pussa honom sen sa han: jag gillar dig. De va första gången jag hört honom säga det om någon. Annars brukar det vara: jag härtar dig. Eller du är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0