Året 2001

Januari

Jag började med modifast och gick ner 7 kilo. (Som jag lyckats hålla +-2 kilo). Jonte råkar ut för en olycka med rakapparaten och blir skinhead. Mina värden låg på 412.



Februari

Jag och Mikael får våra nya förlovningsringar. Vi får op tid för Theo. Vi var på universeum med Stino.
Theo opererar sig.


Mars

Jag fyller 25. Theo fyller 1. Theo lär sig att sitta upp  alldeles själv. Jag å Syster går på spa. Theo får sin första hårklippning.

April

Theo börjar med sina ögonlappar. Tina kommer hem ifrån USA. Jonte tar ett dopp i fontänen på trädgårsföreningen. Jag gör min gadd i nacken. Vi firar påsk hos mamma och sedan hos pappa.



Maj

Jag börjar jobba i vårgårda och hos Lss. Theo har äntligen lärt sig att krypa. Vi går på Sandras student. Vi var på sommarfest på Jontes dagis.



Juni

Sommarvärmen kom och vi spenderade tid i slottskogen. Jonte börjar med potta och toa. Theo börjar med sina anfall. Mina värden ligger på 270. Årets höjdpunkt Metaltown som var delvis en stor besvikelse. Men grymt roligt ändå.
 

Juli

Vi åker på semester i Cirres stuga. Hos pappa. Ett besök hos Josephine med familj. Vi blev fottade dock blev det inte många av korten som blev bra men vi hoppas på att snart kunna göra om dom bara vi blir friska snart.



Augusti

Theo börjar dagis. Jonte ser på bio för första gången med Sarha och Cirre. Jonte börjar på en ny avdelning. Theo får sin hörapparat.



September

Theo gjorde EEG undersökning. Vi blir inlagda på sjukan för Theo får för många anfall på en och samma dag. Jag får magsjukan på sjukhuset och Mikael fick skippa att jobba sin första dag på nya jobbet.



Oktober

Theo har lärt sig gå med gå vagnen. jonte har lärt sig att prata med riktiga ord. Det kommer nya hela tiden. Theo opererar ögat. jonte fyller 3. Theo lär sig att ställa sig upp utan stöd.



November

Firade Stinos 25 årsdag. Theo lär sig att äta själv. Mikael fyller år och det firas ordentligt =O/ Pappa bjöd på mat i stan. jag klipper av mitt långa hår.

image description

December

Luciafirande på dagis och Jonte spenderade det i mitt knä. Jonte sjunger julsånger och theo kompar med lelle lelle. Jonte vill med sminka sig. Mikael får jobb. Theo och Jonte hittar på hyss ihop. Jonte och Theo blir sjuka lagom till jul. Julen spenderas hos mamma, pappa och på jobbet för min del. Nyåret spenderades i Herrljunga.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0