Dop

Idag har vi vart på dom för lilla Lo. Jätte fint å mysigt. Synd bara att Jonte å Theo fortfarande är kassa. Jonte har ju fortfarande feber. Jag vet inte hur länge den här skiten ska sitta i men det känns som dom vart sjuka nu i en evighet. Hade det inte vart för att jag å Mikael hade fått den stora äran att få vara faddrar till Lo så hade jag nog vart hemma med jontis.
Lo var så snäll i kyrkan sa inte ett pip.
Mikael tal som han skrivit alldeles själv var så bra att till och med jag å Stino fick våta kinder. Men det gjorde han riktigt bra.
Mitt dopkort som jag gjorde till malou blev jag riktigt nöjd med. Å på baksidan sitter Mikaels tal.


Kommentarer
Postat av: Stino

Så fint så, detta kort skall ramas in och upp på väggen, de gjorde ni så bra så och fina var ni med!! :)) Blev toppen på filmen också... Hoppas ni mår lite bättre idag! Puss o Kram

2012-01-09 @ 11:47:13
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0