Mys helg

I helgen har det vart en riktig röjar helg vi har städat å röjt i skåp å grejat. Det tar på krafterna att fixa å greja. Jag passade även på att möblera om i kidsens rum.
I söndags fick jag med hela familjen å bonusfamiljen till slottskogen för att inspektera deras nybyggda lekplats. Den var jätte jätte stor men oxå massa folk å barn. Men den uppskattades för både vuxna å barn. Ibland funderade jag på vem som hade roligast. Sen kollade vi till sälarna med å alla barn tittade med jätte ögon på det som fanns i vattnet. Sen bar det hem för lite middag.

Idag mådde jag pyton när jag vaknade så jag gick stanna kvar i sängen. När jag hämtat barnen på dagis promenerade vi ner till gamlestan för att hämta mitt sjukintyg. Sen tog vi till jontes stora glädje vagnen hem.

Imorgon ska vi till öron å se vad dom har att säga troligtvis kommer Theo få hörapparat på andra örat i morgon.
På onsdag ska vi till genetiken det besöket är otroligt ångestladdat.
På torsdag är det återbesök på plastiken.

Eftersom inte bilderna går att ladda upp får vi ta de en annan dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0