Varför går tiden så sakta

Tiden den går å går men i vissa fall inte tillräckligt snabbt. I morgon ska jag åka upp å lämna kidsen hos Sarha å Cirre för i morgon är det tip the velvet som gäller. De ska bli så roligt å vi kommer va så snygga. Extra roligt är att Stino följer med.
På söndag är det dock jobb till måndag.
Sen på måndagen bär det först av till östra å kolla mina trombocyter å sen hem för att hämta packning å ta en snabb dusch för sen checkar jag å Sarha in på arken spa. Vi blir kvar där tills på onsdag då jag ska hämta hem mina vildar igen.
Det finns mycket att se fram emot å bättre på andra fronter hoppas jag med att det kommer bli.


Kommentarer
Postat av: sarha

Jabba dabba DOOOO!!! idag ska vi iväg min älskade systeryster! =) fään va gött de ska bli!

ÄLSKAR DIG!

Pussar å kramar

ses snart

Sarha

2012-04-02 @ 08:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0