Livet rullar på

Ja varför ska saker bli annorlunda för? Det är ju dumt att ändra på sig.


Jag har suttit å väntat på ett utdrag ifrån belastningsregistret å det kom äntligen idag. Så nu kan jag börja mitt nya jobb. Det ska bli så himla spännande. Det är bara som timvik där med men samtidigt verkar det finnas gott om jobb.

Theo har börjat med sin ep medicin så nu har vi hållt på med den i snart en månad å än så länge inga krampe men han får dom ju inte så ofta heller. Däremot hjälper den inte mot affektkramperna så dom finns kvar.


Han har även fått en fix ide att sätta sig på toan så nu snart kanske de händer något där med.
Vi fick tre kartonger med näringsdryck förra veckan så jag tejpade ihop dom till en tunnel å oj va kidsen hade roligt.


Kommentarer
Postat av: johannis!

vilken stor grabb! FRAMSTEG FRAMSTEG FRAMSTEG!! eller ah, blir ju så när man varit hos nanna och mormor.

2012-10-11 @ 19:29:40
URL: http://meragradde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0