Experiment

Här hemma experimenteras det för fullt å grabbarna börjar bli riktigt duktiga. Mikael har fått tre nya gaddar på kroppen grannen 2 å grannens fru 1. Å igår fick även jag en. Relativt nöjd lite små ändringar som ska rättas till sen men över lag helt klart nöjd.


Nu ska det bara beställas lite övningshud å riktiga stenciler så ska jag med öva. Bra när det är relativt gratis med inte mycket som kostar å fet som kostar är billigt :0)
Gött med en ny hobby som vi alla tycker är rolig å intressant å helt nytt som ingen av oss kan. MEN ÖVNING GER FÄRDIGHET.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej.

Åh jag vill gärna sy. Roligt. Jag har ju inte så många olika tyger men gillas svart eller grönt finns det i fordonstyg. Eller gillas rött, mörkgrönt eller ljusblått finns det i molntyg. Jag kanske kan ta en bild så kan ni se vad ni gillar eller så får jag helt enkelt beställa!? :)
Kramkram

2012-09-15 @ 09:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0